Sommarpratare.

Det är jätteroligt att ni uppskattar att jag ska sommarprata i Radion i sommar! Jag visste att ni skulle tycka om det. :).

Mitt sommarprogram sänds den 21 juni och sedan den 23 juni (så ni kan inte lyssna på det ännu). Eftersom det är PH4 Sjuhärad så vet jag inte om ni som bor utanför sjuhärad kan få in kanalen, men mitt program kommer senare att komma upp på hemsidan så då kan ni gå in där och lyssna.

Jag kommer såklart att påminna er någon dag före mitt program sänds och vilken tid, just nu vet jag inte vilken tid det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Elin Zollfrank här, från 16 år och gravid till 19 år och mamma till tjejen Hanna som är 2 år. Jag är allt ifrån en tokig tonåring till en vuxen mamma, häng med i min vardag!

I bloggen skriver jag om mitt tonårsliv och om mammalivet. Jag skriver om vår vardag, hem och inredning, föräldraskap, vänskap, jobb, egna tankar och åsikter och lite till.

bloglovin


Kontakta mig?
[email protected]



RSS 2.0