Släktkalas.

Hejhej! Jag fick sova ut i morse, Hannas pappa och min mamma tog hand om Hanna. Skönt faktiskt eftersom att jag kom hem rätt så sent igår. Jag har redan lagt ut bilderna igår och det var jättetrevligt och mysigt! En lugn och chillkväll typ. :).

Idag än så länge så har vi bara varit iväg på släktkalas för min farmor. Hon bjöd på tre olika tårtor och goda frallor. Snacka om att vara proppmätt nu alltså! Hahah. Men det var trevligt att vara där och framförallt jättekul att träffa min kusin som jag inte har sett på ett bra tag, ni vet han som var med i en bilolycka i somras? Nu har han fått lämna rullstolen och går numera med kryckor. Övningskör gör han med! Jag är så stolt över hans framsteg!

Just nu håller jag på att tvättar och mer om vad som händer idag vet jag inte. Blir nog en slappkväll idag med framför TV:n med Hanna och hennes pappa. :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Elin Zollfrank här, från 16 år och gravid till 19 år och mamma till tjejen Hanna som är 2 år. Jag är allt ifrån en tokig tonåring till en vuxen mamma, häng med i min vardag!

I bloggen skriver jag om mitt tonårsliv och om mammalivet. Jag skriver om vår vardag, hem och inredning, föräldraskap, vänskap, jobb, egna tankar och åsikter och lite till.

bloglovin


Kontakta mig?
[email protected]



RSS 2.0